Number One For me

Monday, 28 October 2013

Bercuti Di Cameron Highland

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Alhamdulillah, syukur terhadap Allah SWT kerana mempertemukan semula Fiza dan kedua orang tua Fiza. Alhamdulillah mereka selamat sampai rumah jam 12.30 pagi tadi, Fiza bangun dari tidur jam 1.00 pagi terus dapatkan Emak. hehhehe, kesian abah, kelaparan terus cari makan, nasib baik anak dara dia ni masak lebih hehehe. Bas asyik rosak, jadi mereka terpaksa balik lambat. Dugaan , tapi alhamdulillah selamat semuanya, pasti ada hikmah di sebaliknya =)

Penat mak abah x hilang lagi, tetapi nak buat macam mana terpaksa kerja jugak. Hari ini mak dan abah g kursus makanya balik lambat dan Fiza lah yang masak, masak simple2 je sbb mood hari ini nak godek ole-ole dari cameron highland hehhee.

Fiza x nak lah bebel panjang-panjang, reader semua pung tahukan kalau pergi cameron, selalunya pegunjung bawak apa kan? hehehe, so Fiza tunjuk je apa yang dibeli oleh mak dan abah untuk kami..

(whassup abang kat KL, post gambar ni sume, jeles dia, hehhee.. suruh balik x mau .. bz keje katanya , xpelah bukan rezeki dia, sebab rezei kami yang kat umah ni.. hehhee )








hehehehe... ole-ole dari Cameron Highland ..

salam dari Fiza , Assalamualaikum.. =)

24 comments:

  1. Replies
    1. fiza x pi pung.. hehe.. parents yg g =)

      Delete
  2. nmpk enak buah strawbery tu ye. merah fresh.. he5

    ReplyDelete
  3. sedappp nya stroberi tuuu..nyum3

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap hehhe.. tp klu dah bwk trun dari cameron rase dy ade masam sikit

      Delete
  4. mak aih =) sy suka asam masin tu..dlu besi habiskn sorang2 je..he3..

    ReplyDelete
  5. cantiknye FM.. tak sabar juga Fiza nak ke sana hari minggu nie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. waaa... mcm mn holiday.. hehe.. mesti syok kan

      Delete
    2. best sgt ke cameron.. pasnie ader ms nk pegi lagi...

      Delete
    3. fiza dah lme x g.. huhuhuh.. nnt fiza ajak familly huhu

      Delete
  6. owh!!! xbg dekat aku pun.. aton nak keychain 2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. untuk ko mmg xde lah weh... hahha.. aku dah letak kat carkey ehehe

      Delete
  7. waaaaa?? untuglaaa. dpt ole2 byk selama lamanyeee..
    huh!!
    nak satuuu!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. doktor siti dah bleh amik ye.. tp kne support sailormoon dulu.. hahha

      Delete
  8. Fiza..saya tak pernah pergi sana. Genting je selalu pergi..lepas dua tiga kali g, bosan pulak..haha. Nk g Cameron!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. peh..... g genting.. sy x pernah g...jealous gile..
      cameron baru skali.. huhuhu

      Delete
    2. Genting is boring la Fiza..macam datang KL je rase.. bising. I prefer Cameron..haa

      Delete
    3. really?? alah.. saya mmg x suke suasana bising.. hhmmm

      Delete
    4. yep..saya pon sbb temankan kawan g dulu. Kalau sendiri nak g, memang tak lah kan..nak main game, gayat...nak bising2 saya tak minat.

      Delete
    5. yelah kan.. ade orang kate .. genting ni tempat dia kurang elok.. hhmmm

      Delete
    6. memang pon.. ye lah, kat situ biasa orang datang untuk berjudi dan bersuka suka tak ingat dunia.. Mungkin sbb tu "kedinginan" genting sudah diganti dengan bahang..

      Delete
    7. hhhmmm... =(
      teringin nak pergi.. tapi situasi x menggalakan

      Delete