Number One For me

Wednesday, 31 July 2013

berbuka depan pintu lift

Assalamualaikum semua.. hah~~ jangan terkejut pula baca tajuk entry fiza ye..

hari ny dok berhajat nak pergi melawat kawan dekat hosptl besar melaka, kawan fiza operation buang besi, akibat tangan patah.. Alhamdulillah dah blik pung..

selepas itu, fiza dan kawan fiza (diba namanya, cantik orangnye . hhihihihi) pung pergilah ke Jusco Eon Melaka, jalan2.. nak tunggu waktu berbuka.. jalan punye jalan.. dalam jam 6.30 mcm x ramai orang lagi .. xpelah.. kite beli makanan pukul 7 lebih lah.. so duduk lah kat jusco.. borak dan borak dan borak..

jam menunjukan 7.12 malam.. kitorang pung pergilah KFC.. sbb ade voucher murah kan..

YA Allah.. terbeliak hah~~ ramainya manusia.. hey~~ korang ny ... asal tiba2 ramai pulak ny.. meja semua penuh.. adeh diba kite nak duduk mane ny.. fikir2 punye fikir.. kitrg take away je KFC tu.. pastu jalan lah cari tempat.. then semua tempat penuh.. waaa... nak mkn mane ny???

jalan punya jalan.. ternampak satu tempat kosong.. hah~~~ depan lift... adeh~~ xpelah.. kurelakan jua .. sebb dah kelaparan.. nasib baik kerusi panjg.. so letak lah KFC tgh2.. kitrg duduk bersila.. adeh~~ aku dah lah pkai jubah.. hahaha.. buruk nampaknya..




for the first time fiza berbuka puasa depan pintu lift.. hahahaha... naseb korang lah .. (fiza dan diba lah,, sape lagi) len kali jgn sangka org x ramai ye.. dorang dah chopp tempat dulu lah..  smpai umah terus capai air.. haus.. heheh =) selamat berbuka =)

22 comments:

  1. haha depan lift pun bule ..pengalaman nak cite kat ank cucu nanti hahahak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe... cucu cicit semua.. mari opah nak cerita.. heheh

      Delete
  2. Laaa, kesiannya. Nasib baiklah tak ada orang turun atau naik lif tu. Kalau tak, mahu terkejutnya mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ade lah encik helmi.. hheeheh tu yg malu tu.. hehehehe

      Delete
    2. Tak payahlah panggil saya encik. Panggil saja Cikgu Helmi.

      Delete
    3. baik cikgu .. heheh.. dah lame x pngil cikgu.. asyik panggil encik dengan puan je
      mase blaja ,, hehehe ,

      Delete
  3. Terbaik fiza.. janji dapat berbuka ye tak? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah... heheh =) kenyang.. nak cikit x?? hehehe

      Delete
    2. Amboih..mentang2 jauh dipelawanya kita ye? Haha

      Delete
    3. hehehe... alah.. ok pe.. pelawa jugak kan... heheheh =)

      Delete
  4. Replies
    1. pengalaman yang x diduga.. eheheh =)

      Delete
  5. Heheh xpe asalkan dpt berbuka . Kih3

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheehe.. betul tu.. tp mmg malu sgt2.. ehehhehe

      Delete
  6. ehe
    janji dah selamat berbuka posa kan

    ReplyDelete
  7. pengalaman berharga ni. HAHA. nasib baik takde orang lain berjemaah makan kat sana >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg xde org berjemaah mkn skali.. tp org duk kuar masuk lift mmg ramai... waaaa.. malu giler~~~ hahaha

      Delete
  8. hehe..pengalaman indah tu..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. indah sangat kak mimie... hehehe.. tebal dah muke .. =) harap2 xde yg kenal.. heheh

      Delete
  9. hahaha...biasalh 2 kalau dh bulan ramadhan cmni =) sbr jelh..xpe, boleh jd kengan terindah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe... mmg kenangan terindah pung fais... =) tebal muke heheh

      Delete